İl Milli Eğitim Müdürü Tutuklandı

3 Eylül 2010 Cuma


Haber:  İl Milli Eğitim Müdürü Tutuklandı ‘Nitelikli dolandırıcılık’ iddiasıyla 1.Sulh Ceza Mahkemesi’nde hakim karşısına çıkan Erzurum İl Milli Eğitim Müdürü Fevzi Budak tutuklanarak E Tipi Cezaevi’ne gönderildi.
Kaçakçılak ve Organize Suçlarla Mücadele Şubesi ekiplerince bugün sabah saatlerinde makamında gözaltına alınan İl Milli Eğitim Müdürü Fevzi Budak, çıkarıldığı mahkemece tutuklandı. Budak’ın avukatları Ercüment Şenol ile Uğur Kızılkaya, yarın müvekkillerinin tutukluluk haline itiraz dilekçesi vereceklerini belirtti. Kızılkaya, müvekkilinin izni olması halinde konuyla ilgili basın açıklaması yapacaklarını dile getirdi.
Avukat Şenol ise Budak’ın mahkeme heyetine bir buçuk saatlik bir savunma yaptığını dile getirdi. Müvekkilinin moralinin yüksek olduğunu da belirten Şenol, Budak’ın siyasi baskılar nedeniyle tutuklandığını iddia etti.
Bu arada mahkeme süresince Budak’ın yakınları adliye önünde bekledi. Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadalesi’ne ait sivil bir araçla adliye garajından çıkartılan İl Milli Eğitim Müdürü Budak’ın araç içerisinde kelepçesiz olduğu gözlendi. Budak, araç içerisinden kendisine dışırada bekleyenler el sallaması ise dikkat çekti.

0 yorum: